FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Stub-icon.png
Wyścig wojowników
Wyścig wojowników
Odcinek
Poprzedni
Atak sobowtórów
Następny
Dziecinada

Wyścig wojowników jest dwudziestym siódmym odcinkiem serialu LEGO Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu.

Streszczenie

Podczas treningu ninja w Mojo Dojo Sensei Daretha, Dojo zaczyna być niszczone, ponieważ Dareth nie płacił podatków, a potrzeba aż 50 tys. pieniędzy w Ninjago, aby je uratować. Nya dowiaduje się o Wyścigu Wojowników, najniebezpieczniejszym wyścigu w krainie Ninjago, w którym można wygrać 100 tys. pieniędzy w Ninjago. Ninja decydują się wystartować w wyścigu. Czwórka jedzie Pojazdem Ultradźwiękowym zmodyfikowanym przez Nyę, a Lloyd startuje na Ultra Smoku. Na początku wyścigu chłopcy z Mrocznej Szkoły dla Zdolnych Dzieci wykręcają śrubę z pojazdu ninja i kiedy wyścig się zaczyna, ninja nie mogą wystartować. Udało im się naprawić pojazd i jak już wystartowali, byli daleko za innymi uczestnikami. Podczas przejazdu przez Kanion Odłamków spotykają Garmadona na Perle Przeznaczenia, ale przypadkowo ratuje ich Lloyd. Garmadon dołącza do Wyścigu. Później przejeżdżają przez Brzozowy Las, gdzie Lloyd wskazuje reszcie ninja krótszą drogę, niestety samemu przegrywając. Jeszcze później, na Mroźnych Pustkowiach, ninja patrzą, że kończy im się paliwo. Ed i Edna, rodzice Jaya, którzy także brali udział w Wyścigu, mówią, że dadzą im swoje paliwo. Niestety przeszkadza im Garmadon, zrzucając na nich Wężonów. Rodzice Jaya odpadają z Wyścigu, i w ten sposób zostają tylko ninja i Garmadon (inni uczestnicy odpadli w mniej ważnych okolicznościach). Na ostatnim etapie wyścigu Garmadon z pomocą Mega Broni tworzy wyrwę w krainie Ninjago, tak aby ninja nie mogli przejechać. Kai używa specjalnej dźwigni zamontowanej przez Nyę i część pojazdu unosi się w powietrze. Ninja wyprzedzają Garmadona i tym samym wygrywają wyścig. Lloyd zabiera Garmadonowi Perłę Przeznaczenia, lecz on ucieka z pomocą Skalesa. Na końcu Dareth pławi się w zwycięstwie ninja.

Opis

To jest opis pochodzący z wydania DVD. Nie należy go modyfikować.

Ninja dowiadują się o tym, że Dodzio Darretha ma być zniszczone, a on nie ma pieniędzy, by je ocalić. Nasi bohaterowie postanawiają udać się na coroczny Bal Ninja i wygrać główną nagrodę pieniężną w celu ratowania Dodzio.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki