Fandom

Wiki Lego Ninjago

Wyplash

1045stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"Lód Cię dopadnie! Lód dopadnie Cię na dobre! A potem będzie się śmiał."
— Wyplash, Słownik Kart
Wyplash
Wyplash.PNG
Generał Szkieletów Lodu
Atut Skradanie się
Broń Złote Wirujące Łańcuchy
Status Nieumarły
Lokalizacja Podziemia

Wyplash jest Generałem Szkieletów Lodu.

Biografia

Po zniknięciu Lorda Garmadona z Podziemi, Wyplash dowodził małą grupą, która napadła na kuźnię 4 Bronie. Szybko jednak zostali pokonani przez Nyę.

Wyplash wraz z małą grupą Skulkinów przeszedł do Świątyni Ognia przez portal otwarty przez Krunchę i Nuckala. Skutecznie powstrzymali Kaia przed użyciem Spinjitzu, jednak uciekli po ataku Smoka Ognia.

Zdolności i cechy

Generał Wyplash nie ufa nikomu, dlatego często chodzi z głową odwróconą do tyłu, aby nikt nie mógł się do niego podkraść. Robi to również dlatego, aby pamiętać, gdzie był poprzednio, ma bowiem nie najlepszą pamięć. W gruncie rzeczy nie ma w nim nic dobrego. Wielu mówi o nim, że jest zimny jak lód, a wszyscy mówią, że jest niebezpiecznie szalony. Atakuje niespodziewanie niczym fala twardych sopli. Jeśli akurat nie jest zajęty demolowaniem świata żywych, chętnie nadrabia zaległości w czytaniu. Tyle że Wyplash najczęściej zaczyna od ostatniej strony i na tym kończy. Wymachiwanie łańcuchem daje mu większą frajdę.

Bronie

Główną bronią Wyplasha są Złote Wirujące Łańcuchy. Jedną z jego ulubionych broni jest Rozbujany Bicz.

Informacje o minifigurce

Wyplash w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 2175 Wyplash, 2506 Czaszkowóz i 2509 Obrona Smoka Ziemi.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki