Fandom

Wiki Lego Ninjago

Wyspa Ciemności

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Wyspa Ciemności
Island of Darkness.PNG
Lokalizacja
Mieszkańcy Mroczny Władca (dawniej)
Kamienna Armia (dawniej)
Lord Garmadon (dawniej)
Miejsca Niebiański Zegar
Świątynia Światła

Wyspa Ciemności jest starożytną, tajemniczą wyspą przesyconą czystym złem.

Historia

Pierwotnie, Wyspa Ciemności była częścią Krainy Ninjago, z którą tworzyła jeden ląd stworzony przez Pierwszego Mistrza Spinjitzu. Podczas walki z Mrocznym Władcą, Pierwszy Mistrz Spinjitzu rozdzielił kontynent na dwie części. Wyspa Ciemności zaczęła się oddalać i zniknęła w morzu.

Wyspę Ciemności chcieli odnaleźć piraci, jednak nie udało im się to, gdyż zawrócili do Ninjago i rozbili statek o skały. Mimo to, zapiski Kapitana Soto zostały odnalezione przez Lorda Garmadona, który wyruszył na poszukiwania. Został jednak zdradzony i wrzucony do morza przez Skalesa. Garmadon obudził się na Wyspie Ciemności, gdzie spotkał Mrocznego Władcę, który doprowadził go do mechanizmu, który po uruchomieniu sprawił, iż wyspa zaczęła wynurzać się z oceanu. Później, Garmadon zdobył Hełm Cieni, uruchamiając Niebiański Zegar i przejmując kontrolę nad Kamienną Armią.

Krajobraz

Mimo zła panującego na wyspie wygląda ona normalnie. Centralną częścią lądu jest niewielka wysepka, na której znajduje się mechanizm wynurzający pozostałe części Wyspy Ciemności z oceanu. Wyspa jest również jedynym miejscem, w którym występuje Mroczna Materia i niezniszczalny materiał, z którego powstała Kamienna Armia.

Jedyne znane punkty orientacyjne na wyspie stanowią Niebiański Zegar oraz Świątynia Światła.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki