Fandom

Wiki Lego Ninjago

Złoty Smok

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Udostępnij
Złoty Smok
Golden Dragon.PNG
Smok
Żywioł Kreacja
Partner Pierwszy Mistrz Spinjitzu
Lloyd Garmadon

Złoty Smok jest jednym z dwóch Smoków Żywiołów Lloyda.

Biografia

Techniki Złotego Smoka jako pierwszy używał Pierwszy Mistrz Spinjitzu.

Gdy Ninja otrzymali nowe moce w Świątyni Światła, Lloyd Garmadon użył techniki Złotego Smoka, by przegnać Kamienną Armię ze świątyni.

Podczas ostatecznej bitwy, Lloyd stał się Najpotężniejszym Mistrzem Spinjitzu i stworzył Złotego Smoka do pomocy w walce przeciwko Mrocznemu Władcy. Dzięki swoim umiejętnościom i Złotemu Smokowi udało mu się pokonać wroga.

Aby dostać się, a następnie ewakuować się z Nowego Miasta Ninjago, Lloyd wykorzystał technikę Złotego Smoka. Użył jej też do stworzenia mostu nad przepaścią, gdy razem z ojcem trenował w górach.

Lloyd stracił możliwość tworzenia Złotego Smoka, gdy Władca wyssał jego Złotą Moc. Nadal mógł jednak wzywać Smoka Energii.

Zdolności i cechy

Łuski smoka są z czystego złota. Złoto jest miękkim metalem, więc potwór ma ich wiele warstw, które chronią go w walce. Złoty Smok posiada potężne skrzydła, potrafi też zionąć zieloną oraz złotą energią (za pomocą tej drugiej może tworzyć materię i różne obiekty z niej złożone).

Złoty Smok jest magicznym tworem Złotego Ninja, więc nie można po nim oczekiwać, że będzie zachowywał się w taki sam sposób jak robią to zwykłe smoki.

Ze względu na charakter jego powstania, Złoty Smok jest potężniejszy niż pozostałe smoki, ponieważ został ożywiony mocą. Nie narodził się w taki sam sposób jak przyszły na świat smoki Ognia, Lodu, Błyskawic, czy Ziemi.

Informacje o zestawie

70503 The Golden Dragon Alt 3.png

Złoty Smok w zestawie

Złoty Smok pojawił się w zestawie 70503 Złoty smok.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki