FANDOM

Złoty Smok
Golden Dragon.PNG
Smok
Żywioł Kreacja
Partner Pierwszy Mistrz Spinjitzu
Lloyd Garmadon

Złoty Smok jest jednym z dwóch Smoków Żywiołów Lloyda.

Biografia

Techniki Złotego Smoka jako pierwszy używał Pierwszy Mistrz Spinjitzu.

Gdy Ninja otrzymali nowe moce w Świątyni Światła, Lloyd Garmadon użył techniki Złotego Smoka, by przegnać Kamienną Armię ze świątyni.

Podczas ostatecznej bitwy, Lloyd stał się Najpotężniejszym Mistrzem Spinjitzu i stworzył Złotego Smoka do pomocy w walce przeciwko Mrocznemu Władcy. Dzięki swoim umiejętnościom i Złotemu Smokowi udało mu się pokonać wroga.

Aby dostać się, a następnie ewakuować się z Nowego Miasta Ninjago, Lloyd wykorzystał technikę Złotego Smoka. Użył jej też do stworzenia mostu nad przepaścią, gdy razem z ojcem trenował w górach.

Lloyd stracił możliwość tworzenia Złotego Smoka, gdy Władca wyssał jego Złotą Moc. Nadal mógł jednak wzywać Smoka Energii.

Zdolności i cechy

Łuski smoka są z czystego złota. Złoto jest miękkim metalem, więc potwór ma ich wiele warstw, które chronią go w walce. Złoty Smok posiada potężne skrzydła, potrafi też zionąć zieloną oraz złotą energią (za pomocą tej drugiej może tworzyć materię i różne obiekty z niej złożone).

Złoty Smok jest magicznym tworem Złotego Ninja, więc nie można po nim oczekiwać, że będzie zachowywał się w taki sam sposób jak robią to zwykłe smoki.

Ze względu na charakter jego powstania, Złoty Smok jest potężniejszy niż pozostałe smoki, ponieważ został ożywiony mocą. Nie narodził się w taki sam sposób jak przyszły na świat smoki Ognia, Lodu, Błyskawic, czy Ziemi.

Informacje o zestawie

70503 The Golden Dragon Alt 3.png

Złoty Smok w zestawie

Złoty Smok pojawił się w zestawie 70503 Złoty smok.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki