Fandom

Wiki Lego Ninjago

Zamarznięte Pustkowie

1046stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
Zamarznięte Pustkowie
Movie Frozen Wasteland.PNG
Lokalizacja
Region Kraina Ninjago
Mieszkańcy Niedźwiedzie Lodowe
Wieloryby Lodowe
Zamarznięte Sowy
Smok Lodu (dawniej)
Miejsca Świątynia Lodu

Zamarznięte Pustkowie było miejscem ukrycia Shurikenów Lodu i Obsydianowych Sai.

Historia

Po wygnaniu Lorda Garmadona do Podziemi, Wu ukrył w Świątyni Lodu na Zamarzniętych Pustkowiach Shurikeny Lodu i postawił przy niej Smoka Lodu jako strażnika.

Wiele lat później pojawiła się tu Armia Szkieletów chcąca zdobyć Shurikeny Lodu, jednak została zamrożona. Niedługo później Ninja przybyli tu w tym samym celu. Zabierając złotą broń przebudzili strzegącego jej Smoka Lodu, jednak udało im się przed nim uciec.

By odzyskać wspomnienia odebrane przez Ronina, Ninja przybyli na Zamarznięte Pustkowie i zdobyli ukryte tu Obsydianowe Sai.

Krajobraz

Zamarznięte Pustkowie jest wypełnione lodowymi rzekami, lodowymi jaskiniami, lodowymi górami i lodowcami. Znanymi miejscami na Zamarzniętym Pustkowiu są:

  • Świątynia Lodu
  • Góra Połamanych Nóg
  • Jaskinia Luster
  • Lodowa Forteca
  • Urwisko Sopli

Klimat

Na Zamarzniętym Pustkowiu powietrze jest lodowate, wiatr mroźny, a niebo zawsze spowite chmurami śniegowymi. Panuje tu temperatura -50°C.

Mieszkańcy

Zamarznięte Pustkowie zamieszkują takie zwierzęta jak Niedźwiedzie Lodowe, Wieloryby Lodowe czy Zamarznięte Sowy.

Dawniej mieszkał tutaj również Smok Lodu strzegący Shurikenów Lodu, jednak odleciał stąd po zniknięciu złotej broni.

Flora

Na Zamarzniętym Pustkowiu występuje kilka gatunków roślin, w tym Bardzo Dzikie Kwiaty, Krzewy Karłowate i Lodowe Jagody.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki