FANDOM

Ziemia
Cole using Earth.PNG
Cole kontrolujący ziemię
Żywioł
Mistrzowie Cole
Zły Cole
Smoki Smok Ziemi
Rocky
Artefakty Kosa Wstrząsów
Ostrze Żywiołu Ziemi
Kuźnia Ziemi

Ziemia jest jednym z czterech głównych żywiołów Krainy Ninjago. Jest powiązany z atutem obrony.

Przykłady

  • Geokineza - użytkownik jest w stanie manipulować i generować skały, kurz i ziemię, a także ogromne skalne formacje. Użytkownik może również zmieniać i manipulować każdym rodzajem terenu (na przykład górą lub doliną). Może także zagrzebać/zanurzyć osoby lub obiekty pod wszelkiego rodzaju ziemią, zarówno glebą jak i piaskiem.
    • Psammokineza - niektórzy użytkownicy tego żywioły mogą tworzyć, kształtować i manipulować piaskiem, łapiąc wrogów w pułapki, jak zostało to użyte przez Cole'a za pomocą Ostrza Żywiołu.
    • Petryfikowanie - pozwala unieruchomić wrogów pokrywając ich warstwą ziemi.
    • Przemiana w ziemię - użytkownik może czasowo przekształcić swoje ciało w ziemną energię.
    • Generowanie trzęsień ziemi - pozwala na wywoływanie trzęsienia ziemi i zapadnięć. Ponadto, użytkownik może rozbijać kamienne twory w celu przedostania się przez nie, jak i zrzucenia odłamków na wroga.
  • Ponadludzka siła - niektórzy użytkownicy żywiołu Ziemi wykazują nadludzką siłę.
  • Tworzenie Tarczy Żywiołu - użytkownik może stworzyć wokół siebie tarczę, jednak może to zrobić tylko w obecności powietrza.
  • Tworzenie Smoka Żywiołu
Earth Spinjitzu.PNG

Spinjitzu Ziemi

Użytkownicy

Wszystkie z poniższych posiadają lub posiadały żywioł Ziemi lub wywodzące się z niego zdolności:

Wszystkie lokalizacje powiązane z Ziemią:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki