FANDOM

Zniszczenie
Lord Garmadon using Destruction
Garmadon używający Zniszczenia
Żywioł
Mistrzowie Garmadon
Smoki Smok Zniszczenia

Zniszczenie jest połączeniem czterech głównych żywiołów Krainy Ninjago w stanie chaosu i przeciwieństwem Kreacji.

Przykłady

  • Wywoływanie Zniszczenia - pozwala na niszczenie obiektów o dużych lub małych rozmiarach, pojazdów, broni a także istot żywych, a najprawdopodbniej i innych bytów.
    • Hakai-Ergokineza - daje moc kontrolowanai destrukcyjnej energii czystego żywiołu (Garmadon użył energii swojego Spinjitzu Zniszczenia, aby przejąć kontrolę nad ostrzami rzuconymi przez Samukaia, lub gdy użył sfer destrukcyjnej energii by zaatakować Lloyda).
    • Dezintegracja - użytkownik może wywłoać rozpad obiektu, jak np. drewnianych sprzętów do ćwiczeń.
  • Kontrola Mrocznych Żywiołów - użytkownik potrafi manipulować żywiołami o mrocznej, destrukcyjnej naturze (ukazane zostały z nich jedyne Błyskawice).
    • Kontrola Mrocznych Błyskawic - użytkownik jest w stanie wywoływać skorumpowaną wersję Błyskawic, która może stać się częścią Spinjitzu Zniszczenia.
    • Kontrola Mrocznego Ognia - użytkownik jest w stanie generować skorumpowaną wersję Ognia.

Użytkownicy

Wszystkie z poniższych posiadają lub posiadały moc Zniszczenia lub wywodzące się z niej zdolności:

Galeria

Serial

Karty

Inne